< Till bloggens startsida

bättre idag!

hej! Idag så skickade Elvira ett meddelande och frågade om jag kunde vara med och spela match med deras lag och det var lite tveksamt med tanke på att jag svimmade igår! Men jag var med och vi vann med 7-1 mot klinte och jag gjorde 1 mål :) efter det åkte jag med Elvira hem till visby och då åkte jag , Elvira och Danne( Elviras pappa som även är tränare) och åt på mc donalds och det va sjukt gott och sjukt roligt och efter det direkt till endres a-lags match och dom förlorade 5-4 och dom måste spela lika imorgon, minst för att gå vidare till slutspel annars är det kört! Och nu är jag äntligen hemma och vi har precis ätit HELA FAMILJEN+ Caroline och Einar! Ikväll ska jag nog se på melodifestivalen och kanske spela pingis eller så, imorgon ska jag nog inte göra nåt speciellt förutom att gå på endre match och kanske sova över med Alice! Och nästa vecka är det spooooooooortlooooooov!! Guuud så skönt!
Och snart är det påsklov och då lyfter planet som sedan går vidare till New York Hela familjen Gottberg+ Caroline och Einar! Ska bli sååå kul och då kommer det bli en hel del shopping och så.. Som ni ser så har jag gjort om min blogg eller min storebror Isak hjälpte mig med den, och jag själv tyckte den blev bra så den får va så ett tag nu så får vi se vad vi gör med den sen! Det här blev nog det längsta inlägg jag skrivit! Skriver mer imorgon! puss <3
Längtar till påsklovet!!
Tagga krullis på sportlovet!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback