< Till bloggens startsida

förlåt..

förlåt, förlåt, förlåt, förlåt och återigen förlåt för att jag varit så gryyyyymt dålig på att uppdatera den här helgen men det finns faktiskt en anledning, I fredags så var jag i skolan och efter det så skulle jag ner på stan och träffa mamma så då stog jag och väntade på bussen i en halvtimme och den kom aldrig och sen ringde mamma och sa att dom skulle hem men då kom mamma och hämtade mig så slapp jag gå hem!  sedan skulle jag träna men det blev inte så för att jag skadade mig på gympan och på kvällen var jag svintrött.. och igår så var jag först på pingisturnering för mina grannar spelade och sen på stan och sen raka vägen hem till wilma och där sov jag  och där glömde jag helt bort de om jag ska va ärlig och så geekade vi film och hade snöbollskrig med Daniel, Emil.. Och idag har jag spelat match och vi torskade med 6-2 och vi spelade inte så jättebra och ska jag va helt ärlig vad jag tyckte om domarna? Dom SÖG iaf! och hansa bryter mot reglerna i stort sätt hela tiden, i vår serie får man bara ha 2 95:or på plan samtidigt med tanke på att vi är 98:or- 99:or så får man bara ha 2 st samtidigt men 2 matcher i rad nu har det varit så att dem haft 3 95:or på plan, det är dom som kommer förlora på det men det stör mig så grovt mycket .. Jag ska nog snart till min fina 3-åriga kusin och "leka" lite med henne.. Ikväll är det wallander min favvo tihihih.  glad chey här :D Skriver mer ikväll! :) puss <3 Oj vilket långt inlägg det här blev ( faktiskt mitt längsta ) stolt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback