< Till bloggens startsida

Förlåt..

hej! förlåt för att jag varit sjukt dåålig på att uppdatera bloggen på sistonde! Aja det kommer bli bättre jag lovar men jag har inte haft tid det har varit nationella prov, träningar och massa! Aja igår var jag iaf på bio med Sara och Alice och då såg vi en gång i Phuket igen! den är ju sjukt bra asså! Igår hade vi nationella proven 4 timmar typ.. läsförståelse och vi fick reda på om vi blev godkända idag och det blev jag ;) Idag har det vart en ganska lugn dag typ sett på film ( sexualkunskap ) kul.. eller inte. sen hade vi typ e-val. imorgon är det dags för nationella proven igen och då är det svenska tror jag.. på lördag ska jag spela fairplay cup i fårösund en fotbollsturnering alltså det ska bli riktigt kul och på söndag blir det innebandy match mot hansa hoburg det ska vi vinna! <3 Skriver mer sen ikväll! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback