< Till bloggens startsida

Hej hej!

Det började med att jag kom till skolan och vi hade data och matte ;) Sen stannade jag kvar efter skolan och då fick jag och några till godis av johan för han fick det av Elin för Johan fyller år och johan har godisförbud så vi fick allt! :D Sen när jag kom hem var jag med Wilma finaste Widange och vi var ute och byggde tunnlar i 2-3 timmar det var fett skoj! Sen var jag ute med Tova i en och en halv timme haha :D och sen badade jag i vår jacuzzi med mamma och nu ska vi ha mys och se på film jag och mamma för pappa är i Stockholm och hämtar vår nya bil! Miss you dad! <3 Men nu ska jag gå ha det så bra! puss <3
Vår nya bil ----> 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback