< Till bloggens startsida

Snart träning!

Hej hej! Idag i skolan så hade vi typ som nationella proven, och jag blev iaf godkänd men det va väldigt enkelt.. Sen hade vi gympa och sist träning till sångsamlingen! Snart ska jag på träning eller den är inte förrän kl 7  men jag tror att Olivia kommer kl halv 7 och hämtar mig, för er som inte vet så ska jag träna innebandy :) Och det här vet ni nog inte men jag ska börja på pingis på onsdag i mina grannars lag det ska bli riktigt kul så jag och pappa ska nog sätta upp pingisbordet och träna lite hihi! :) Jag vet inte om jag sa att jag sov över med wilma i lördags och då tappade wilma ut sin kudde genom fönstret så hon fick gå ut och hämta den så den var jätteblöt och lortig och sen spelade vi då match på söndagen men jag skriver mer ikväll eller imorgon! puss! <3
Hihihihihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback