< Till bloggens startsida

bio med klassen!

tjenna! kom precis hem från skolan har gått i skolan igår och idag var ju hemma från skolan i torsdags och fredags så det var skönt att träffa alla igen! idag var vi på bio med klassen ( skolfilm ) den var väl helt okej! :) och foten är mycket bättre har lärt mig att hoppa på kryckor och jag har faktiskt inte tagit en värktablett på 4 dygn för jag har inte haft ont så jag ska till sjukhuset på torsdag och se hur de är och om de ligger fel får jag operera men på tisdag åker jag till new yooooooooooork! <3 <3 <3 ska bli sååååå skönt alltså <3 ha det bra puss! <3

Kommentarer
Agnes

ha det nu så bra där i new york, vi kanske ses...

om jag hinner krypa ner i din resväska, hi hi.... :) kramiz

2012-04-09 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback