< Till bloggens startsida

Hej på er!

Hejsan alla! Jag vet att jag int skrivit på ett tag och så.. men iaf i lördags spelade jag 2 pingisturneringar och i första turneringen kom jag 3 i min grupp och i andra turneringen kom jag 7 av 32 st! Och sen åkte jag direkt ut till slite och spelade innebandymatch och där vann vi med 10-1 mot graip! jag gjorde 3-4 assist.. och sen nästan direkt hem till våra kompisar och åt mat och hade det skoj!
Nu vidare till söndagen, det började med att jag vaknade vid kl 11 och jag gick upp och gjorde mig i ordning sen gick jag ut och hoppade studsmatta med grannarna och sen gick jag mamma och pappa upp och åt mat på sibylla och sen åkte vi hem och åt våfflor och kollade på endrematchen på datan och dom blev ju utslagna men Mora kommer ändå inte  ha en chans mot iksu så det är lugnt!
Igår så var jag med Alice och tilde och då skulle vi åka till öb och köpa glass men då fanns det ingen god glass så vi åkte vidare till atterdags och sen sa dom att vi skulle cykla ner till hamnen och äta glass och då sa jag men det är inte öppet men då cyklade vi ner där iaf och såklart var det stängt! och sen när vi skulle hem så tog dom massa omvägar så det tog typ 40 min.. och sen cyklade jag hem och åkte till träningen!
Idag har jag vart i skolan och vi hade en ganska lugn dag osv.. Och nu kom jag precis hem och ska göra läxan snart tänkte jag! Men innan det ska jag se lite på tv! Ha det bra skriver mer imorgon eller ikväll! <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback