< Till bloggens startsida

young, wild and free

Young, Wild and free!

Kommentarer
http://dinkropparsnygg.blogg.se

KOM IGEN NU! Låt oss kicka igång den förra "kroppsbilder-bloggen", låt oss dela (anonymt självklart) hur vi människor ser ut. Smala, tjocka, långa, korta. In med bilderna till [email protected]!

Beskriv hur långa ni är, vad ni väger och vad ni tycker om eller inte tycker om med era kroppar. Visa världen att vågen inte är den som bestämmer vart ni står här i livet!

Självklart kommer alla vara anonyma som skickar in.

VAR EN INSPIRATION!

Vad vill ni förändra med era kroppar? vad är ni nöjda med?

Bilden behöver inte vara i underkläder, men helst då man ser kroppsformer och olika unika drag. Vill ni vara anonyma så täck för ansiktet eller andra grejer som kan avslöja vilka ni är!

Jag kommer inte att skriva med några namn i inläggen.



sprid gärna detta vidare!

2012-06-06 @ 01:54:38
URL: http://dinkropparsnygg.blogg.se/
jag som äger bloggen

nej tack.. ? konstigblogg.se eller? jag är inte en sån så sluta kommentera eller läs inte min blogg, tack.

2012-06-06 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback