< Till bloggens startsida

Wilma och fullt upp!

Hej och jag vill börja med att be om ursäkt för att jag varit grymt dålig på att uppdatera men jag har faktiskt inte haft tid så.. Igår spelade jag krullis cup ( fotbolls turnering ) och vi vann 2 matcher och förlorade 2 matcher! Men jag gjorde 5 mål av 7 mål. alltså gjorde vi 7 mål sammanlagt i alla matcher och jag gjorde 5 av dom så jag är riktigt nöjd faktiskt!
Igår ringde jag Wilma och då sa hon att hon hade blivit frisk och då bestämde vi oss för att sova över så jag packade mina grejer och åt mat och sen åkte jag hem dit vid ungefär kl 8 :)
Vi bestämde oss för att göra ett facebook konto som vi bara ska spela farmville, petville och massa andra spel så vi bestämde oss för att börja spela alla dom där spelen igen! ;) Och sen var vi lite med Wilmas storasyster och gjorde glass med jordgubbar och sen såg jag och wilma på film och sen somnade vi kl halv 1 ;) hih :D Ikväll ska jag nog träna pingis men jag vet inte för vi kanske ska ut och äta, familjen! Men vi får se hur det blir! Wilma gick precis hem och nu sitter jag bara och kollar på tv och sitter vid datan :) Men nu ska jag gå och göra någon nytta, vad vet jag inte men.. ;) Lov kan vara det skönaste som finns aja hejdå! puss <3
Blev inga bilder nu men jag skriver kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback