< Till bloggens startsida

Kvällens personer!

Den första personen är..
Jalle! En sjuuuukt rolig person som jag träffade på Aruba som är världens bästa fotograf! Grattis!!
Den andra personen är...
Alice Pettersson! Du är en sjukt söt och snäll tjej som man verkligen kan lita på! <3 Grattis!
Den tredje personen är..
Fanny Lövgren! Du är världens bästa i mål i innebandy och verkar sjuukt snäll och söt :)
Den fjärde personen är..........
Calle! Du är min kusin som är sjukt rolig och som jag inte har träffat på hur länge som helst.. :)
Den femte personen är....
Tilde Gottberg!! Du är min fina kompis som man alltid kan lita på och som alltid är såå snäll! Grattis! <3
Sjätte personen är....
Jennelie Smitterberg! Du är en söt tjej som jag vill lära känna bättre som är GRYM på fotboll! grattis! <3
Den sjunde och sista personen är....
Agneta Gottberg Henriksson! Världens bästa moster som jag saknar nå enormt och en av dom roligaste personer jag känner! Grattis! <3

Kommentarer
jennelie

Åh, tack! va gullig du är! :) <3

2012-03-09 @ 21:56:58
URL: http://smitterberg.blogg.se/
jalle

ÄNDRA ALDRIG ordningen nu. kramkram från oss på fastlandet..

2012-03-10 @ 20:47:08
Agneta

Bra där Sötnos! Man sparar ALLTID det bästa till sist. Kram

2012-03-11 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback