< Till bloggens startsida

Hejsaaan!

hej! jag har varit dålig på att blogga jag vet, fförlååt! :( Aja nu är sportlovet slut och om 2 dagar börjar skolan :( Nu är det inte så lång kvar tills jag åker till The Big Apple ;) ( new york ) är så sjuuukt avundsjuk på min bror som idag ska gå och se Avicii och jag vet inte om det blir någon konsert med tanke på det som hände igår, ni som inte vet så rasade en plattform som många stod och dansade och hoppade på så den rasade några meter ner och många skadades och en fick livshotande skador och håller på att dö.. Det är riktigt otäckt.. :( http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article14465374.ab <--------- om du vill läs mer tryck där! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är ännu väldigt förkyld så jag kanske bara blir hemma! Vi får se! Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback