< Till bloggens startsida

Hej!

Hejsan! Nu tänkte jag FÖRSÖKA göra ett långt inlägg så vi får se hur det går! Idag har det varit väldigt mycket, först innebandymatch som vi vann med 3-1 mot hansa hoburg som är 98:or- 97:or- 96:or-95:or! Riktigt härlig seger dem har endast 2 förluster och det är mot våra endre lag! härligt asså! Efter matchen åkte vi hem till min farmor och farfar som bor i klinte där stannade vi i typ 1 och en halv timme! Där stannade vi och fikade vi åt farmors semlor såååå gott <3 mysigt mysigt! Ikväll har min storasyster och hennes kille varit hemma då käkade vi pizza! Kan vara den godaste söndags-maten som finns <3 Jag har ju tagit över min syters gamla rum eftersom hon har flyttat så hon tog med sig massa saker så vi rensade och flyttade in lite mer smycken och så på rummet och sen så såg vi på kontoret det var faktiskt väldigt kul! Om 2 minuter är det wallander i love it! <3 Kan vara den bästa serien som finns <3 Nej nu ska jag gå och se på wallander! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback