< Till bloggens startsida

Kvällens personer!

Den första personen är:
Detta är min mamma! Hon betyder allt för mig. Hade inte hon funnits hade inte jag heller vart här! Tack för att du finns mamma! <3
Andra personen är:
Tezz Gerkens! Grattis! Du är en väldigt söt och snäll tjej som är syster till Dea!
Tredje personen är:
Elin Gynning! Grattis! Du är en söt och världens snällaste tjej! Du går i min klass och är jätte snäll! <3
Fjärde personen är:
Alice Gardell! Grattis! En tjej som är min bästa vän ocg grymt söt världens snällaste och bäst! <3
Det var alla tjejer!
femte personen är:
Johan Fahlén! Grattis! En söt och snäll kille som är bra på det mesta och går i min klass! :)
sjätte personen är:
Elias henriksson! Grattis! Min bästa kusin och världens snällaste som jag saknar grymt mycket!
sjunde och sista personen är:
Villiam dahlström! Du är en kille som jag inte känner sådär jättebra! men du är söt bra på fotboll och snäll! Grattis!
Ni andra har varit grymma också! Nästa gång kanske det är er tur! Vem vet? <3

Kommentarer
Mamma

Thank's babe <3

2012-02-01 @ 22:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback