< Till bloggens startsida

Sjukgymnasten..

hej! idag var jag vid sjukgymnasten med min häl.. har nån inflamation och hälkuddarna har dragits ut.. svårt att förklara. Han som jag var vid förra gången föreslog att jag skulle lägga av med innebandy men det finns verkligen inte, det kommer aldrig att hända. så från och med nu så måste jag tejpa min häl typ hela tiden :/ Aja imorgon ska jag spela match! idag när jag var vid sjukgymnasten så tog det först en halvtimme vid sjukgymnasten sen åkte vi och köpte hälskydd och tejp sen åkte vi och åt och sen tillbaka till skolan där vi hade tjejsnack sen gympa.. soft dag! Kom nyss in från och ha vart ute med Tova, kallt! Juste nu ser jag på film med mor och syster " I rymden finns inga känslor" så sjuuukt bra! Ikväll ska vi äta Tacos hela familjen.. det är inte så ofta det händer att vi äter hela familjen numera.. Min syster har flyttat.. Det blir bara jag och mamma och Jennifer ikväll, myyyys! skriver mer ikväll!! <3

Kommentarer
Filippa! ♥

Tycker grymt synd om dig och din häl! Men du fåååår inte lägga av med innebandy ♥♥♥♥

2012-02-04 @ 08:35:37
URL: http://cupcaketoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback