< Till bloggens startsida

Varit ute!

Hej!! Som ni ser på rubriken har jag varit ute hela kvällen med Tova och Hugo och snöplogen hade förstört alla tunnlar och fort vi hade gjort.. surt! Idag kom pappa hem med vår nya bil hehe den är asnice det är en audi Q5 så det blir nog en hel del åkande i den nu :) Idag var jag i skolan, hehe det blev lite kass ordning i detta inlägg men det får gå.. Vi hade slöjd och träning till sångsamlingen och så.. Och imorgon är det dags att ha lektion med 1:orna för första gången, jag Sara och Tova! Det ska bli soft! Ikväll ska jag bara ta det lugnt typ kolla på tv käka godis osv.. men jag skriver imorgon om jag hinner har träning och så men vi får se! Men ni får ha det sååååååå bra om jag inte skriver i helgen eller så! puss <3
Hehe! <3 Skriver mer ikväll sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback