< Till bloggens startsida

Hemma!

Hejsan!Jag tänkte börja berätta om träningen igår! Två A-lags spelare var på träningen ( Ewa och Sabina ) Där fick vi lära oss och täcka skott och skjuta hårdare och så.. Idag har jag varit i skolan och vi har sett massa filmer om kroppen kul... eller inte. Sen hade vi musik osv.. Efter skolan var jag med Felicia, Alice och hennes lillebror! Vi spelade wii och va ute i lekparken hehe :) Jag ska nog ringa Tova nu och höra om hon kan va en stund! Sen ska jag gör läxan.. sjukt tråkigt men den måste ju göras... Ikväll blir det min favoritmat typ.. Makaroner med skinksås. det är så sjuuukt gott! Som sagt är jag ju inte så jättevan med att blogga så det blir inte så långa inlägg men jag gör mitt bästa och det känns som att det blir längre inlägg för varje gång jag skriver.. Skriver nog mer ikväll! Ha det bra/ Clara <3

föralltid innebandy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback