< Till bloggens startsida

kvällens personer!

Hej! Jag lottade alla ! 3 killar 4 tjejer! Här är dom:
Alice Jakobsson: En väldigt duktig sångare och en väldigt duktig diktskrivare! Grattis!
Andra personen är:
Vendela Brushane Nordström! Du är väldigt söt och bra på basket! Vi var väldigt bra kompisar förut men har tappat kontakten! Grattis!
Tredje personen är:
Filippa Karlström Wallin! En tjej som går i mitt innebandylag! sjukt snälla och söt! Grattis!! <3
Fjärde personen är:
Agnes Ericsson! En söt tjej som går i min klass som är bra på handboll! <3 Grattis!
Det var alla tjejer! :)
Nu kommer killarna!
Femte personen:
Alexander Ahl Holmström! En snygg kille som är väldigt duktig på alla sporter särskilt tennis och fotboll! Grattis!!
Sjätte personen är:
Markus Högberg! En kille som spelar innebandy som jag inte känner sådär jättebra men du är väldigt duktig på innebandy och så! Grattis!
Sjunde och sista personen är...:
Daniel Oxanwaldt! Du är en söt och snäll kille som är väldigt duktig på fotboll och innebandy!Jag känner inte dig så jättebra men! Grattis!
Och ni andra som varit med och tävlat! Ni är också grymma!! <3 Kommer köra sånna här tävlingar nästan hela tiden så ge inte upp! <3

Kommentarer
Elin

Hej ! Ja Danne(Daniel ) är as nice !



Elin Daniels granne :) och klasskompis :)

2012-01-31 @ 21:38:10
URL: http://visbyryttarna.blogg.se/
aggan

jaa! jag van :)

2012-02-01 @ 14:23:37
aggan

vann* datorn suger:(

2012-02-01 @ 14:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback