< Till bloggens startsida

Puma!!

Tjenixen! Idag har jag varit i skolan det har vart en ganska lugn dag vi hade typ bara gympa, matte och engelska.... Snart ska jag på puma med Felicia, Tilde, Sara, Towa och Elin! Det ska bli nice! ;) Men min syrra kommer hit och äter ikväll+ så ska vi äta min favoritmat men eftersom jag är på puma missar jag de! Men får äta när jag kommer hem! Förut när jag kom hem var jag med Tova och Hugo vi var ute och byggde igloo den blev klar och faktiskt bra! bild kommer kanske! Aa ha det bra måste gå och göra mig i ordning! / C <3längtar till påsklovet <3

Kommentarer
Jalle

Puma?



Det var vad de kallade både mamma och Angelica i skolan.

Tuffisarna och de coola snubbarna.

Det var såna som jag och pappa. :)



Kram från fastlandet.

2012-01-27 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback